دیدار در هاید پارک: آخرالزمان

 پدیدآور: علی‌اکبر کاظمی‌گرجی

 ناشر: مؤسسه بوستان کتاب

 تعداد صفحات: ۳۴۴

انسان‌ها در مواجهه با فراز و نشیب زندگی به رشد و بالندگی می‌رسند و سرنوشتی متفاوت از یکدیگر پیدا می‌کنند. آشنایی با زمینه‌ها و جریان‌های فکری مختلف، در انتخاب مسیر زندگی، زمینه سعادت یا شقاوت را برای آدمی فراهم می‌سازد. از آن‌جا که انسانِ رها و بدون برنامه، نمی‌تواند درست بیاندیشد و راه را از بی‌راهه تشخیص دهد، خالق یکتا، کتب آسمانی و پیامبرانی برای هدایت و رشد او فرستاده است.

«دیدار در هاید پارک: درباره آخرالزمان» کتابی که در قالب داستان، جوانی مسیحی به نام مایکل را معرفی می‌کند که زندگی و سرنوشت او با خیانت مادر و کشته شدن پدرش تغییر می‌کند. این داستان در سی‌ و پنج فصل مشکلات معنوی و اعتقادی مایکل را بازگو می‌کند و مسیر جدیدی را که یک جوان مسلمان پیش‌روی او می‌گشاید، با معجزه قلم روایت می‌کند.

نویسنده در این کتاب به خوبی با استفاده از آیات قرآنی و روایات و احادیث ائمه، اشارات قوی و مستند به نشانه‌های ظهور منجی داشته و نیز ارتباط برخی از آن‌ها را با کتاب مقدس انجیل و عیسی مسیح به خوبی ذکر کرده است.

این داستان، اثری است درخور توجه، از این روی که توانسته است ادیان الهی، کتاب نورانی قرآن، تشیع و اسلام، نشانه‌های آخرالزمان، یاران حضرت حجت (عج الله تعالی فرجه الشریف)، زندگی و سیره ائمه علیه‌السلام و .  را در قالب داستان معرفی کند.
«دیدار در هاید پارک» از جمله آثاری است که با نگاهی نو و اثربخش، به موضوعاتی چون مکتب شیعه، روابط انسانی، فضایل اسلامی، علائم ظهور حضرت مهدی (عج الله تعالی فرجه الشریف) و نشانه‌های آخرالزمان می‌پردازد.

می‌کند ,نشانه‌های ,کتاب ,هاید ,زندگی ,فرجه الشریف ,تعالی فرجه ,الله تعالی ,هاید پارک منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

گرفتمش :) تبلیغات پرگاس فت فست فت فیس نصب سنگ اسلب، گروه شاهکار استون اسکینی خرید اینترنتی ارزان | خرید پستی ارزان عمومی و آزاد omenont